Цитати Оскара Уайльда

Всім привіт!

Я продовжую знайомити вас із цитатами, афоризмами та висловлюваннями відомих людей. До цього я вже робила добірки цитат Данте Аліг'єрі, Бенедикта Спінози, Наполеона Бонапарта, Джейн Остін та Пауло Коельйо

А сьогодні зустрічайте - Оскар Уайльд: цитати і афоризми.

Час - втрата грошей.
Я можу встояти проти всього, крім спокуси.
Єдиний спосіб позбутися спокуси - піддатися їй.
Кожного разу, коли людина допускає дурість, вона робить це з найблагородніших мотивів.
... Життя надто важливе, щоб розміркуовувати про нього серйозно.
Коли зі мною відразу погоджуються, я відчуваю, що я не правий.
Любов до себе - це початок роману, який триває все життя.
Досвід - це ім'я, яке кожен дає своїм помилкам.
Цинік - людина, яка знає всьому ціну, але не знає цінності.
Правда рідко буває чистою й ніколи не буває простою.
Важко уникнути майбутнього.
Материнство - факт. Батьківство - думка.
Тільки слова додають реальність явищам.
Безглуздо ділити людей на хороших і поганих. Люди бувають або чарівні, або дурні.
На давньогрецькому порталі античного світу було написано: пізнай самого себе. На порталі сучасного світу буде написано: будь самим собою.
Книги, які світ називає аморальними, - це книги, котрі демонструють світові його ганьбу.
Егоїзм - це не значить жити так, як хочеш, це вимога до інших жити так, як ви цього хочете.
Я завжди дивую сам себе. Це єдине, заради чого варто жити.
Будь собою, інші ролі зайняті.
Тому, що дійсно потрібно знати, ніхто не навчить.
Ми вважаємо модним те, що носимо самі і немодним те, що носять інші.
У житті можливі тільки дві трагедії: перша - отримати те, про що мрієш, друга - не отримати.
Вся принадність минулого в тому, що воно минуле.
Люди похилого віку всьому вірять, люди середніх років усіх підозрюють. Молоді все знають.
Кожна жінка - бунтар за вдачею, причому бунтує вона виключно проти себе самої.
Своїх чловіків завжди ревнують некрасиві жінки; гарним - не до цього, вони ревнують чужих.
Щастя одруженого чоловіка цілком залежить від тих жінок, на яких він не одружився.
Немає нічого небезпечнішого, ніж бути модним. Все модне дуже швидко виходить з моди.

Вам також можуть сподобатись:

0 коммент.:

Дописати коментар