Цитати Джейн Остін

Всім привіт!

Сьогодні я пропоную ознайомитися з висловлюваннями "Першої леді" англійської літератури - Джейн Остін.

Кращі її цитати зібрані тут:

Любов і розум ворогують в будь-якому віці.
Флірт - це жіноче мистецтво, завжди треба тримати себе у формі.
Дуже мало людей, яких я дійсно люблю. І ще менше тих, про кого я добре думаю.
Чим більше я дивлюся на світ, тим менше він мені подобається.
Думайте про минуле, тільки якщо спогади приємні вам.
Якою стрімкістю володіє жіноча уява! Вона перескакує від простого схвалення до любові і від любові до шлюбу в одну хвилину.
Нехтування здоровим глуздом - вірний шлях до щастя.
Якщо не брати до уваги заміжжя, будь-якої дівчині найбільше подобається час від часу страждати від нещасної любові. Це займає її думки і надає їй цікавість в очах подружок.
Я б пробачила йому його гордість, не зачепи він мою.
Жінки надають дуже велике значення єдиному захопленому погляду. А чоловіки намагаються їх в цій помилці підтримати.
Панянки люблять час від часу розбивати собі серце - майже так само, як виходити заміж.
Заради однієї людини не можна змінювати погляди на порядність і доброчесність.
Сідаючи за картковий стіл, людина повинна бути готова до невдач.
Кожен душевний порив слід перевіряти розумом.
Бувають люди, яким шкідливо допомагати: чим більше для них роблять, тим менше вони схильні робити для себе самі.
Межа мріянь для будь-якого чоловіка - жінка, яка буде тішити почуття, не дуже при цьому обтяжуючи розум.
Людина, якій нікуди подіти власний час, завжди без найменших докорів сумління зазіхає на чуже.

Вам також можуть сподобатись:

0 коммент.:

Дописати коментар