Цитати про перше кохання

Всім привіт!

Я думаю, що кожен із нас пам'ятає своє перше кохання. У когось воно було щасливим і закінчилося шлюбом, а в когось - розбитим серцем.

Сьогодні я спеціально для читачів мого блогу підготувала найкращі цитати про перше кохання.
Чоловік завжди хоче бути першим коханням жінки. Жінки більш чуйні в таких питаннях. Їм хотілося б стати останньою любов'ю чоловіка. Оскар Уайльд
Не кажи йому: "Ти перший, кого я кохаю". Скажи краще: "Поки я тебе не знала, я не знала, що значить бути щасливою". У цей чоловік повірить завжди. Жорж-Арман Массон
Перше кохання вимагає лише трохи дурості і багато цікавості. Джордж Шоу
Перше кохання зазвичай переживають кілька разів. Лешек Кумора
Першим коханням називається будь-яке кохання, до якого були лише захоплення. Давид Самойлов
Він перший, кого я кохаю, а головне, перший, хто цьому вірить. Яніна Іпохорська
Магія першого кохання полягає в тому, що ти не знаєш ще, що воно перше. Бенджамін Дізраелі
Завжди повертаються до першого кохання. Шарль Етьєн
Майже ніхто з моїх знайомих не одружився зі своїм першим коханням. А ті, з ким це все ж таки сталося, постійно твердять мені, що пропустили щось дуже важливе, що не пережили все, що повинні були. Пауло Коельйо
Тільки остання любов жінки може зрівнятися з першим коханням чоловіка. О. Бальзак
При першому коханні душу беруть раніше тіла; пізніше його беруть першим за душу, а іноді й зовсім не беруть душі. В. Гюго
По-справжньому ми кохаємо лише в перший раз, і всі наступні наші захоплення вже не такі безоглядні. Ж. Лабрюйер
У жінок не буває другого кохання: їх природа дуже ніжна, щоб бути спроможною двічі перенести це страшне потрясіння почуттів. Г. Гейне
Вартість першої аварії в коханні не виміряти грошима - вона коштує щастя. А. Моруа
«Завжди повертаються до першої любові». Може бути. Але кожного разу з іншою метою. Станіслав Єжи Лец
Ми подумки повертаємося до першої любові, щоб покінчити з останньою. Лешек Кумор

Вам також можуть сподобатись:

0 коммент.:

Дописати коментар