Цитати та прислів'я про п'ятницю

П'ятниця - чудовий день! Адже вона знаменує кінець робочого тижня і початок чудових вихідних.

А що думають про п'ятниці відомі люди дивіться в моїй добірці "Кращі цитати і прислів'я про п'ятницю":
Гірше п'ятниці 13-го може бути тільки понеділок 16-го. Невідомий автор
Ранок понеділка почалося, як завжди, несподівано після вечора п'ятниці. Невідомий автор
Та прибуде з Вами п'ятниця, кожен робочий день! Невідомий автор
Ніщо не віщувало біди. Стояв звичайний день, п'ятниця, 13-е ... Невідомий автор
Кому п'ятниця, 13-е - звичайний день, а кому і звичайний день, як п'ятниця, 13-е. Степан Балакін
Дивовижно близькі за змістом і за духом слова "п'яниця" і "п'ятниця" ... Олексій Калінін
Якщо ти встав з лівої ноги на чорну кішку, яка з нестямним нявчанням, метнулася під ноги бабі з порожніми відрами, а та, з переляку розвернувшись, одним відром розбиває дзеркало, що висіло на стіні, а іншим - збиває зі столу повну сільничку, на календарі - 13 число, п'ятниця високосного року, а тут з'ясовується, що ти через похмілля проспав на роботу і ввечері приїжджає теща погостювати на тиждень, то знай: згідно з народними прикметами - день складеться не надто вдало. Юрій Татаркін
П'ятниця ввечері - теж субота. Ігор Карпов
Для мене П'ятниця - як діагноз. І якби було 7 п'ятниць у мене на тижні - він стане хронічним. Ольга Хамкова
Хто в четвер танцює, той у п'ятницю плаче. Українська прислів'я
Хто в п'ятницю скаче, той у неділю плаче. Українська прислів'я
П'ятниця настає раніше суботи. Вірменське прислів'я

Вам також можуть сподобатись:

0 коммент.:

Дописати коментар