Цитати про "спасибі"

Всім привіт!

Сьогодні я підібрала для вас найкращі висловлювання, афоризми та цитати про "спасибі":

Ми говоримо: "Дякую тобі за те, що ти є", коли не можемо сказати: "Я люблю тебе." Віталій Гусаковський
Краще маленький рубль, ніж велике спасибі! Невідомий автор
Сліпий не скаже тобі спасибі за дзеркало. Томас Фуллер
Працюєш, працюєш ... А тобі замість "спасибі" - "коли буде готове?" Роман Воронезький
Я хочу сказати СПАСИБІ кожному предмету, котрий мене оточував .. Інакше я не став би тим, ким я є. Георгій Слано
Спасибі ситим не будеш. Російське народне прислів'я
Зі спасибі шубу не пошиєш. Російське народне прислів'я
Спасибі всім, хто не любив мене. Від них я заразився оптимізмом. Леонід Крайнєв-Ритов
Якщо вам прийшла в голову думка негативного характеру, то просто скажіть їй "Спасибі за участь". Луїза Хей
Слово "спасибі" придумали джентльмени, а "велике спасибі" - бідні джентльмени. Костянтин Меліхан
Спасибі дурням: у порівнянні з ними багато хто вважає себе розумними. Михайло Маміч
Спасибі за вказівку на мої плюси і велике спасибі за вказівку на мої мінуси. Гарун Агацарскій
Спасибі, весна, за красиві ноги! А.В. Іванов
Давайте скажемо спасибі за те, що це було, і скажемо спасибі за те, що цього більше не буде. Денис Каплунов

Вам також можуть сподобатись:

0 коммент.:

Дописати коментар