Цитати Спінози

Всім привіт!

Сьогодні я пропоную вам ознайомитися з цитатами й афоризмами відомого нідерландського філософа Бенедикта Спінози. Не дивлячись на те, що жив він більше, ніж 300 років тому, його висловлювання до цього часу залишаються актуальними.

Насолоджуйтесь мудрими думками:

Посилання на авторитет не є аргументом.
Розуміння - початок згоди.
Ніхто так не полюбляє лестощі, як той честолюбець, який хотів бути першим, але не зміг ним стати.
Якщо ви хочете, щоб життя посміхалося вам, подаруйте йому спочатку свій гарний настрій.
Незнання - не доказ. Невігластво - не аргумент.
Як тільки ви уявите, що не в змозі виконати певну справу, з цього моменту її здійснення стає для вас неможливим.
У бажанні виражається сутність людини.
Ревнощі - це турбота про те, щоб одному насолоджуватися досягнутим і утримати його.
Ніщо не можна висловити настільки точно, щоб воно не було помилково витлумачено.
Честолюбство - це надмірне бажання слави.
Я зрозумів, що всі речі, яких я боявся і які боялись мене, є добрими чи злими лише в тій мірі, в якій вони впливають на мій розум.

Вам також можуть сподобатись:

0 коммент.:

Дописати коментар