Цитати-освідчення в коханні

Слів для освідчення в коханні часом так не вистачає...

Думаю, ці цитати-освідчення в коханні допоможуть вам розповісти коханій людині про свої почуття.

Цитати-освідчення в коханні

Я кохаю тебе. Сьогодні я кохаю тебе як ніколи, а завтра буду кохати ще сильніше. Сесілія Ахерн "Не вірю. Не сподіваюся. Кохаю"
Буду писати. Буду чекати. Я кохаю тебе. З серіалу "І все-таки я кохаю"
А тебе я кохаю, кохаю, кохаю! Ну зрозумій же ти і зроби крок до мене, сволота ти кохана, гадина ти моя мила, ворог мій єдиний, придурок ти мій любий! Сергій Лук'яненко “Дневной Дозор”
Я кохаю тебе тому, що весь Всесвіт сприяв нашій зустрічі. Пауло Коельо "Алхімік"
Ти - моє волошкове слово, Я навіки кохаю тебе. Сергій Єсенін
Я кохаю тебе. Це все. З серіалу "Таємниці Смолвіля" (Smallville)
Я так кохаю, що боюся початку кожного дня, Що я одного разу прокинуся і не побачу тебе. Токіо "Я Так Кохаю"
Я кохаю нас. З фільму "500 днів Літа" ((500) Days of Summer)
Тепер є ти і я, решта не важливе. З серіалу "Білий комірець" (White Collar)
Я кохаю тебе. Де б ти не був. З кінофільму "Погане дівча" (My Sassy Girl)
Ти належиш мені, я зробив тебе своєю, і в жодній казці немає жінки, за яку боролися б довше і відчайдушніше, ніж я боровся за тебе з самим собою. Так було з самого початку, так повторювалося знову і знову, і так, видно, буде завжди ... Франц Кафка
За які благодіяння ти дісталася мені ... Не віриться в таку милість долі ... З фільму "Гаджині" (Ghajini)
Я виявив, що кохаю тепер своє серце ... бо в ньому живете Ви. З кінофільму "Міс Поттер (Miss Potter)"
Ти наповнила моє серце такою любов'ю, що для страху не залишилося місця ... З кінофільму "Скажи, що любиш!" (Kaho Naa ... Pyaar Hai)
Але я хочу щоб ти пам'ятав одне: я ні про що не шкодую і не буду шкодувати. Ми є одне в одного - це головне. Все інше - приставка, закінчення або ... самообман. Кохаю тебе. Ельчин Сафарлі "Мені тебе обіцяли"
Я люблю, коли ти говориш зі мною, мені подобається і те, що ти не завжди схвалюєш мої вчинки, і твоя різкувата оцінка всього, що я роблю, і твоя акуратна ніжність ... Я не знаю як, але я зроблю все для тебе. Ельчин Сафарлі "Мені тебе обіцяли"
Життя таке коротке, і я хочу кожну мить бачити твоє обличчя, чути твій голос, я не хочу витрачати часу даремно. Ти мене любиш? Сумуєш по мені? Мені не те що секунду, мені навіть півсекунди без тебе провести важко. Я кохаю тебе! З кінофільму "Веселощі / Відриваючись по повній" (Masti)

Вам також можуть сподобатись:

0 коммент.:

Дописати коментар