Цитати Джонні Деппа

Всім привіт!

Сьогодні я підготувала для вас цитати дуже відомого і успішного актора Джонні Деппа. Я думаю, що думки людини, яка вже багато досягла у житті, допоможуть і вам знайти своє призначення і досягти ще більших успіхів. 


Цитати Джонні Деппа
Та кому ви потрібні, якщо у вас нічого немає, окрім зовнішності.
Я хочу того ж, чого по-справжньому хоче для своїх дітей кожен батько - щоб вони були щасливі і щоб їх не торкнувся бруд цього світу. Моя улюблена книга - "Шлях вашого життя" Вільяма Сарояна. Текст починається зі слів: "Живи, не завдавай нікому зла і не давай нікому робити зло тобі".
Жінки сильніші за нас. Для них не існує дурниць - тільки головне. Життя, діти, свобода. Вони не бачать сенсу у вічному житті - вони продовжуються в дітях, і цього достатньо. Вони не завойовники - їм і так належить світ, тому що вони здатні створити нове життя.
Велика любов, очевидно, полягає в довірі, в радості один від одного, у повазі особистого життя один одного і в повазі професійного вибору.
Я знімаюся в безлічі фільмів для дітей, тому що хочу дарувати їм позитив. По телевізору показують відірвані руки і ноги через теракти і війни, а дітям потрібні любов і щастя. Коли виростаєш, світ обламує тебе. Диво, що ми ще можемо посміхатися.
Коли я бачу когось, хто просто слідує за своєю мрією і домагається успіху, робить тільки те, що хоче робити і ні перед ким за це не відповідає, звичайно, не завдаючи цим нікому шкоди, я вважаю, що це прекрасно.
Володіти смаком - це більше, ніж мати розум.
Занадто просто звинувачувати інших людей і обставини в минулому за твою власну ненависть до себе.
Світом, знаєте, правлять жінки. У порівнянні з ними ми, чоловіки, - просто слабаки.
Не хочу бути обмеженим думками інших людей.
Ти - це те, що ти робиш. Ти - це твій вибір. Той, у кого себе перетвориш.
Знайти себе неможливо - себе можна тільки створити.
Сім'я - це найважливіше, що є у світі. Якщо у вас немає сім'ї, вважайте, що у вас немає нічого. Сім'я - це найміцніші узи всього вашого життя.

Вам також можуть сподобатись:

0 коммент.:

Дописати коментар