Афоризми про ранок

Доброго ранку!

Адже ранок і справді добрий! Переконайтесь в цьому, прочитавши чудові афоризми про ранок.

Отже, беремо чашечку кави / чаю / соку і насолоджуємося кращими висловами про ранок:

Люди не цінують ранку. Через силу прокидаються під дзвін будильника, який розбиває їхній сон, як удар сокири, і відразу ж віддаються сумній суєті. Скажіть мені, яким може бути день, який почався таким насильницьким актом! Що повинно відбуватися з людьми, які кожен день за допомогою будильника отримують невеликий електричний шок! Вони день у день звикають до насильства і день у день відучуються від насолоди. Мілан Кундера
Кожний ранок - це час почати життя знову. Пауло Коельо
Ранок вечора мудріший. Звучить безглуздо і заяложено, але це так. Еріх Марія Ремарк
Я прокидаюся щоранку. Відкриваю очі і думаю: от, знову все спочатку. Уорхол Енді
Добрий ранок приносить добрий день. Прислів'я
Вранці одна година краще, ніж дві ввечері. Таджицьке прислів'я
Що вранці не зробиш, то ввечері не надолужиш. Прислів'я
Мало встати рано вранці, треба ще перестати спати. Яніна Іпохорська
Найважче вилазити з боргів і з ліжка в холодний ранок. Невідомий автор
Для вироблення характеру необхідно мінімум два рази на день здійснювати героїчне зусилля. Саме це я і роблю: щоранку встаю і щовечора лягаю спати. Вільям Сомерсет Моем
Непросто поставити дітей на ноги - особливо рано вранці. Невідомий автор
Час доби, коли заздриш безробітним - це ранок. Дмитро Аркадін
Якщо ви прокинулися вранці з відчуттям, що проспали на роботу - подрімайте ще годинку, щоб відчуття переросло у впевненість. Невідомий автор
День не задався з самого ранку: задзвонив будильник. Невідомий автор
Найміцніший сон настає після сигналу будильника о 7 ранку. Невідомий автор
Не все те нове, що починається. Але щоранку сяє свіжістю. Ернст Симон Блох
Ранок понеділка почався, як завжди, несподівано - після вечора п'ятниці.

Вам також можуть сподобатись:

0 коммент.:

Дописати коментар