Цитати про зраду

Всім привіт!

Сьогодні я хочу торкнутися досить непростої теми - зради. Чому люди зраджують один одному? Що саме можна вважати зрадою? Відповіді на ці питання ви знайдете в сьогоднішній підбірці цитат.


Цитати про зраду

Якщо хтось не може задовольнити свою жінку, це роблять інші ... Януш Леон Вишневський "Кохання та інші дисонанси"
Жінка, особливо заміжня жінка, зраджує в основному не «для» , а «всупереч»: він мені зрадив - відплачу йому тією ж монетою. Олег Рой "Чоловік і жінка. Секрети сімейного щастя"
Кожен, хто шукає докази невірності, сподівається їх не знайти. Ігор Карпов
Чоловік може зраджувати дружині скільки завгодно і все-таки буде залишатися таким же люблячим, ніжним і ревнивим чоловіком, яким він був до зради.
Чоловік шукає на стороні те, чого немає на його власному шляху. Олег Рой "Чоловік і жінка. Секрети сімейного щастя"
Бувають очевидні моменти, які вибивають тебе з колії. Наприклад, коли ти розумієш - твій коханий чоловік був сьогодні з кимось іншим. Це завжди огидно і важко. Але якщо ти кохаєш - ти відпускаєш. Сувора правда: якщо ти чогось «недодаєш», людина буде шукати це в комусь іншому. Нема кого звинувачувати ... Світлана Сурганова "Зошит слів"
Сама по собі зрада не завжди схожа на грім серед ясного неба, скоріше вона нагадує бомбу уповільненої дії. Олег Рой "Чоловік і жінка. Секрети сімейного щастя"
Якщо ТИ одружишся, а потім біжиш «наліво», ТИ або невдаха, або придурок. Іван Охлобистін
Леді-зрада заглядає майже в кожне сімейне вікно і наполегливо запрошує на прогулянку за новими емоціями в чужі ліжка. Олег Рой "Павутиння брехні"
Мій чоловік має бути тільки моїм. Якщо він мене зрадив - це кінець. Я навіть істерику влаштовувати не буду, я просто перестану спілкуватися і розірву наші відносини. Сонам ​​Капур
Не сама зрада руйнує шлюб, а обізнаність про цю зраду. Олег Рой "Чоловік, дружина, коханка"
Фізична й емоційна зрада з кимось іншим, не з своїм партнером - це і є невірність. Навіть якщо ви фліртуєте з кимось іншим або добре проводите з ним час, це - невірність. Сонам ​​Капур
Якщо мій коханий чоловік мені зраджує, значить вважає мене нікчемою. А якщо я нікчема, значить, і він теж нікчема, тому що мене вибрав! .. У таких випадках я просто йшла... Назавжди... Людмила Гурченко
Зрада є зрада. І неважливо, будете ви стрибати в ліжко чи повільно заповзати. Лариса Гузєєва
Зрада, раптом подумала Юля, страшна не тим, що чоловік спить з іншою жінкою. Ні, не в цьому справа. Сама зрада залишається за дверима, але запускає в сім'ю своїх страшних дітей - брехню і удавання. Марія Воронова "Клініка Зради"
Чоловік зраджує з цікавості до чужих дружин, а жінка - від відсутності до неї цікавості свого чоловіка. Валерій Брусков

Вам також можуть сподобатись:

0 коммент.:

Дописати коментар