Китайські прислів'я та приказки


Всім привіт!

 Сьогодні буде трохи незвичайна добірка. Адже замість цитат і афоризмів відомих людей я підібрала для вас цікаві та мудрі китайські прислів'я та приказки . Сподіваюся, вам сподобається :).


Китайські прислів'я та приказки

Найкращий час, щоб посадити дерево, був 20 років тому. Наступний найкращий час - сьогодні.
З думками своїми обходься як із гостями, а з бажаннями - як із дітьми.
Невидимою червоною ниткою з'єднані ті, кому судилося зустрітися, незважаючи на час, місце і обставини. Нитка може розтягнутися або сплутатися, але ніколи не порветься.
Говорити добрі слова - не означає бути добрим.
Не дружи із невдячною людиною.
Хто погано говорить про інших, сам поганий.
Завжди дивись на речі зі світлої сторони, а якщо таких немає - натирай темні, поки не заблищать.
Дешеві речі не цінні, цінні речі не дешеві.
Треба поспішно робити те, що не так важливо, щоб робити не поспішаючи те, що важливо.
Якщо серце не на місці, то і дивишся, та не бачиш, слухаєш, так не чуєш, їси, та не відчуваєш смаку.
Хитрість життя в тому, щоб померти молодим, але як можна пізніше.
Людина, яка змогла зрушити гору, починала із того, що перетягувала з місця на місце дрібні камінці.
Двері породжують протяги, базіки породжують біди.
Приберіть зі свого лексикону слово «проблема », і вона зникне сама по собі.
Коли говорять про мої достоїнства - мене обкрадають; коли говорять про мої недоліки - мене вчать.
Впади сім разів, піднімися вісім.
Біда не приходить одна: впадеш в колодязь, так зверху на тебе звалиться ще й камінь.
Погані слова легко зриваються з язика.
І у маленької людини можуть бути великі бажання.
Якщо в серці є прагнення, то й камінь просвердлиш.
Мати гроші, та не допомагати іншим, все одно що увійти в печеру з коштовностями, а повернутися з порожніми руками.
Невеликий дощ псує сукню, тихий шепіт підриває довіру.
Риба лежачи росте, людина лежачи псується.
Дерево боїться обдирання кори, людина боїться рани в серці.
Найслабше чорнило краще, ніж найміцніша пам'ять.

Вам також можуть сподобатись:

0 коммент.:

Дописати коментар