Цитати Святослава Вакарчука


Всім привіт!

Сьогодні я підготувала для вас цитати Святослава Вакарчука про музику і життя.


Цитати Святослава Вакарчука

Критики часто ділять музику на стилі, тому що так їм легше пудрити нам мізки ...
У нас в культурі, як й у футболі, настільки мало хороших команд, що сперечатися, хто з них кращий, зараз є недоречним. Потрібно підтримувати всіх.
Коли любов взаємна - вона зростає по експоненті.
Я вірю в Бога. І Бог створив нас такими, що розумом нам не дано все осягнути.
Хороша музика з першого разу, як правило, не бере... з другого обіймає... з третього - не відпускає!
Я дуже довго приймаю рішення в своєму житті, взагалі в усьому. Але коли я приймаю рішення, ніколи не передумую і не шкодую.
Я фанат Одрі Хепберн, Білі Холідей і "Ромашок". І не фанат Наталі Портман, Лани Дель Рей і "Снікерс". Я- старомодний:)
Талановита людина повинна сама знати, що із собою робити. Інакше цей талант не вважається.
Плакати від болі- це слабкість! Плакати від радості - це гордість!
Океан Ельзи – це екстремальна група. Не в плані музики і стилю. Це група, яка у всьому хоче домогтися максимуму – в якості, в музичності, в тому, як донести музику до людей на концертах.
Єдиним чесним критерієм для перевірки правильності поглядів і смаків є час. І в науці, і в політиці і в музиці.
Мені здається, треба перестати говорити про поганих політиків, тому що це не приведе нікуди, не дасть результату. Для того, щоб щось змінилося, треба щось змінити в собі. І це не так утопічно і не так важко, як здається. Це дійсно просто.
Якщо раб має в душі крила- рано чи пізно він стане вільним. Якщо вільна людина носить у душі кайдани, то рано чи пізно стане рабом.
Я – достатньо імпульсивна людина, у мене не буддистський характер. Багато що може вивести мене з рівноваги. Але – ненадовго. Якщо ж говорити фундаментально, то мене важко вивести із себе. Бачу ціль – і йду собі спокійно до неї.
Одна з найбільших тайн природи-відносини між людьми... Це складніше ніж квантова механіка.... І менш передбачувано....
У мене є єдиний критерій – це моє внутрішнє відчуття. Мені подобається - я буду це робити; не подобається – не буду.
Зі свободою як з жінкою: здається, що здобув перемогу, а насправді все тільки починається

Вам також можуть сподобатись:

0 коммент.:

Дописати коментар