Цитати Моніки Беллуччі


Всім привіт!

Сьогодні я підготувала для вас кращі висловлювання Моніки Беллуччі - прекрасної і дуже цікавої жінки. Із цитат ви можете дізнатися ставлення Моніки до ревнощів, кохання, чоловіків, краси і акторської майстерності.

Цитати Моніки Беллуччі

Мені все одно, хто там зітхає по ньому. Мені не важливо, хто вони, чим займаються і наскільки сильно він їм подобається. Говорячи на чистоту, ревнощі, вони взагалі ні до чого. Тому що Мій чоловік - це Мій. І хоч розбийтеся об стіну, вашим він не стане. Ніколи!
Для мене залишатися вільною - єдиний спосіб кохати.
Кохання живе тільки тоді, коли є повага один до одного і свобода. Бажання володіти іншим, як річчю, - абсурд.
Нам ніхто не належить: ні наші чоловіки, ні діти. Ми можемо тільки чимось ділитися з людьми, яких любимо.
Не розумію жінок, які говорять, що чоловіче бажання їх принижує. По-моєму, вони просто не в ладу з собою.
Про красу не можна говорити як про якийсь вантаж. Це несправедливо. Краса - великий шанс, за це можна тільки дякувати. До того ж, вона пройде, треба лише почекати. Як сказав хтось розумний, її дії відводиться лише три хвилини, а потім ти повинен зуміти втримати на собі погляд.
Одного разу мене просто вразила така думка: «Красиві жінки створені для хлопців, позбавлених уяви».
Люди можуть пробачити людині розум, навіть талант, але красу - ніколи.
Краса стає живою і цікавою, коли вона прихована одягом.
Справжні моменти задоволення в моєму житті - це коли я їм в компанії своїх друзів.
Краса для жінки стає проблемою тільки у двох випадках: коли її немає і коли немає нічого, крім краси.
Коли я буду старою, я швидше буду дивитися за своїми дітьми, ніж свої фільми.
Моя кар'єра в даний момент дуже захоплююча, але кохання залишається на першому місці, тому що воно врівноважує мене.
Бути актрисою - це вища ступінь жіночності.
Я завжди кажу молоденьким дівчатам: «Навчіться любити своє тіло!» Адже ідеалу не існує і абсолютно очевидно, що жінка з формами не менше прекрасна, ніж худенька дівчина. Просто потрібно навчитися приймати себе такою, яка ти є.
Для мене ставати старше - значить ставати краще!
Я не боюся старіти, адже з роками кожна людина починає розуміти краще і оточуючих, і себе.

Вам також можуть сподобатись:

1 коммент.:

Тата)) сказав...

Дякую))

Дописати коментар