Цитати про сім'ю


Складно навіть уявити своє життя без сім'ї. Спочатку центром Всесвіту для нас стають батьки, а потім - і власна родина.

Саме висловлюванням про сім'ю і буде присвячена сьогоднішня добірка.


Цитати про сім'ю

Сім'я - чудова річ, а хороша сім'я - це просто чудово. Олександра Мариніна
Все-таки родина - це дуже довгі відносини. Харукі Муракамі
Сім'я - це те первинне середовище, де людина повинна вчитися творити добро. Василь Олександрович Сухомлинський
Сім'ї ніхто не руйнує... Вони руйнуються самі. Ерл Стенлі Гарднер "Сокира помсти"
Моя сім'я - це моя сила і моя слабкість. Айшварія Рай Баччан
Кожна сім'я - це справжній маленький культ. Чак Паланік "Рент: Біографія Бастера Кейсі"
Ніякі проблеми не страшні, якщо вдома тебе чекають люблячі люди. Шахрукх Кхан
Сім'я - це спорідненість не тільки по крові. Із серіалу "Легенда про Шукача" (Legend of the Seeker)
Хто б що не говорив чи не робив, немає нічого важливішого за сім'ю. З серіалу "Щоденники вампіра" (The Vampire Diaries)
Ти можеш не знати своїх батьків, але твоя сім'я існує незалежно від твого знання або незнання. Ти можеш віддалитися від родичів, порвати з ними всякі стосунки, але ти не вправі стверджувати, що цих родичів у тебе немає. Діана Сеттерфілд "Тринадцята казка"
Сім'я - це візерунчаста павутина. Неможливо торкнути одну її нитку, не викликавши при цьому вібрації всіх інших. Неможливо зрозуміти частинку без розуміння цілого ... Діана Сеттерфілд "Тринадцята казка"
Сім'я - це незручно. Це низка вимог на порожньому місці з підпискою про не виїзд. Іван Охлобистін
Прекрасна сім'я - це не "ідеальна пара", це двоє зовсім не ідеальних людей, які вчаться радіти тому, що вони різні. Д. Мейрер
Сім'я - це група людей, яких єднають узи крові і сварять грошові питання. Етьєн Рей
Хороша сім'я та, в якій чоловік і дружина вдень забувають, що вони коханці, а вночі - про те, що вони подружжя. Жан Ростан
Щастя - це коли у тебе є велика, дружна, турботлива, любляча сім'я в іншому місті. Джордж Берні
Сім'я тримається на тому, що, всупереч усьому, ми намагаємося знаходити гарне один в одному ... З кінофільму "Привиди колишніх подружок" (Ghosts of Girlfriends Past)
Сім'я - ось що найважливіше, ось що змушує битися моє серце. Філіппа Грегорі «Ще одна з роду Болейн"

Вам також можуть сподобатись:

0 коммент.:

Дописати коментар