Цитати Софі Лорен

Сьогодні я підготувала для вас цитати Софі Лорен - дивовижної і гарної жінки. Ця талановита актриса залишила нам не тільки фільми, але й свої дотепні висловлювання:
Миловидна зовнішність - це ще не все, але додайте чарівності, і світ - у ваших ніг.
Коли друзі нагадують, що мені вже більше шістдесяти років, я сама не можу в це повірити. Здається, що мені все ще дванадцять років. Я, напевно, залишилася в тому дитячому віці і дивлюся на світ широко розкритими очима. Мені все ще цікаво жити. Я вдячна долі за кожен прожитий день, за можливість постійно відкривати для себе щось нове ... Якщо вам пощастило зберегти в собі душу дитини, тоді найкраще у вашому житті ще попереду ...
Жінка, твердо впевнена у своїй красі, зуміє, нарешті, переконати в ній всіх інших.
Я буду великої зіркою. Я хочу, щоб у мене було все, що є у знаменитих зірок, і готова працювати дуже наполегливо. Я не збираюся більше залишатися бідною.
Популярність - хороша річ перші місяця два і мука всі інші роки.
Любов не виносить безжалісного аналізу. Якщо її постійно перевіряти, розбирати по кісточках, порівнювати, підносити до світла, вона захиріє і поступово помре.
Чоловік, що втілює в собі всі кращі якості - суще покарання.
Нічого не буває красивим зі всіх точок зору.
Жінка, яка не любить недоліків свого чоловіка, не любить і його самого.
Найважливіший компонент гарної сімейної кухні - це любов: любов до тих, для кого готуєш.
Якщо твоє тіло далеко від досконалості, шкіра не така прозора, як хотілося б, якщо ти маленького зросту - це не трагедія. У краси інші механізми, вона виходить з інших джерел.
Мати повинна подумати двічі - один раз за себе, інший - за свою дитину.
Якою б прекрасною не була жінка, без чарівності її краса тьмяніє.
Свіжі щічки, вміло напудрений ніс і добре підфарбовані очі - не найголовніше в мистецтві бути привабливою. Краса залежить від іншого - доброти, розуму і, звичайно, уяви, без якої ефектною жінкою не станеш.
Зачіска впливає на те, як складається день, а в результаті і життя.
Краса - це самовідчуття, і воно відображається в твоїх очах. Це не фізичне явище.
Важко стати чарівною, якщо ти лінива.
Одяг - найпростіший засіб розкриття особистості.
Характер - найважливіша складова краси.
Не можуть бути гарними очі, які жодного разу не плакали.
Якщо дівчина неймовірно гарна в юності, але розсіяна і нічого не доводить до кінця - краса швидко піде. Якщо ж вона має досить скромні зовнішні дані, але сильний характер - чарівність з роками буде зростати.
Кожна жінка, сідаючи за туалетний столик, стає художницею і поринає у світ мистецтва. Точніше - вона отримує шанс.
Простота - суть елегантності.
Шарм - це невидима частина краси, без якої ніхто не може бути дійсно гарним.
Жіноче плаття, як паркан з колючого дроту, повинно служити своїй меті, не загороджуючи вигляд.
Краса вартує того, щоб за неї боротися.
Фантазія чоловіки - найкраща зброя жінки.
Жодна людина не в змозі заповнити ваше життя цілком, якісь думки і почуття вона просто не зуміє зрозуміти. Ось тут-то дружба і творить чудеса.
Сексапільність - це на 50% те, що у вас є, і на 50% те, що у вас є на думку всіх інших.
Ідеальна краса - міраж.
Я можу сказати "ні" на дванадцяти мовах. Для жінки цього цілком достатньо.
Розумних жінок чоловіки відмічають, гарних — очима "вихоплюють з натовпу" і тільки чарівних ... не забувають

Вам також можуть сподобатись:

0 коммент.:

Дописати коментар