Цитати про невзаємне кохання

Всім привіт!

Безсумнівно, кохання - це прекрасне почуття, але, на жаль, не завжди взаємне ...

Спеціально для читачів мого блогу - цитати про невзаємне кохання:
Кохати когось, хто кохає вас, - це нарцисизм. Кохати когось, хто вас не кохає, - ось це так, це кохання. Фредерік Бегбедер
Абонент не може прийняти вашу любов. Невідомий автор
Невзаємне кохання - єдина річ, від якої страждаєш більше, ніж від ранкового похмілля. Із серіалу "Крем"
Коли ми зустрічаємо особливу людину, ми віддаємо їй весь свій час, вона поглинає всі наші думки, і всякий раз нам доводиться її втрачати ... Сесілія Ахерн
Я бачив її тільки раз. Може бути, тому я люблю її все життя ... А. Вампілов
Я не розумію, чому це називають розбитим серцем. Таке відчуття, що і всі кістки зламані теж. Джаред Лето
... Повір мені, гірко і болісно бачити кохання, якій через тебе судилося залишитися без відповіді. Дж. Толкін
Невзаємне кохання перетворює кров у вино з отрутою, отруюючи душу. Антон Евпатьевский
Невзаємного кохання не буває. Artem Nio
Кохання ніколи не буває досконалим. Я не хочу стирати його з мого життя. Я люблю свій біль. Він - мій друг. Джим Керрі
Я завжди мріяв побачити в її очах ту любов, яка є в моїх. І сьогодні, нарешті, я її побачив. Але вона - не для мене ... З кінофільму "Все в житті буває"
Я знаю, що коли я буду віддавати її іншому, мені буде дуже боляче. Але одна її усмішка буде коштувати всіх моїх страждань, одна її усмішка зцілить весь мій біль ... З кінофільму "Навіки твоя" 
У школі нас вчили що один плюс один завжди дорівнює двом. Але це не завжди так. Іноді один плюс один дорівнює один. Для тих випадків коли один плюс один дорівнює один навіть придумано спеціальне слово. Це слово "кохання". З серіалу "Життя" (Life)
... Дивно навіть, як може боліти серце через те, що хтось на тебе не глянув! Шарлотта Бронте

Вам також можуть сподобатись:

0 коммент.:

Дописати коментар