Цитати про каву

Всім привіт!

Якщо чесно, то я не уявляю свій ранок без чашечки ароматної кави. День для мене не починається, поки я не вип'ю кави. Тому сьогоднішню добірку я присвячую своєму улюбленого напою.

Отже, цитати про каву:

Після чашки кави все спалахує, думки тісняться, як батальйони великої армії на полі битви. Оноре де Бальзак
Дайте мені достатню кількість кави, і я зможу керувати світом. Невідомий автор
Є речі, які варті того, щоб їм зберігали вірність. Наприклад, кава. Джон Голсуорсі
Сон є симптом кофеїнового голодування. Невідомий автор
Кава повинна бути гарячою як пекло, чорною як чорт, чистою як ангел і солодкою як любов. Шарль Моріс Талейран
... З чашкою кави в руці куди цікавіше читати всякі різні книжки, які вона раніше вважала нудними ... Макс Фрай "Кавова книга"
Я встала з ранку, налила кави, підійшла до вікна, глянула на ранкове сонце і зрозуміла, що я щаслива. Невідомий автор
За кожною процвітаючою жінкою ... значний обсяг випитої кави. Стефані Піро
Я вийду заміж за банку кави і завжди буду бадьора і щаслива. Невідомий автор
Якщо б я так не любив кави, у мене б взагалі не було ніяких видатних рис особистості. Девід Леттерман
Часом життя - це виключно питання наявності чашечки кави, а також того усамітнення, яке вона дає. Річард Бротіган. Ловля форелі в Америці. Помста галявини
Немає кращого приворотного зілля, ніж звичайна кава, зварена власноруч. Коли чоловік її спробує, він уже нікуди не дінеться. Софі Лорен

Вам також можуть сподобатись:

0 коммент.:

Дописати коментар