Цитати Агати Крісті

Всім привіт!

Сьогодні хочу поділитися з вами висловлюваннями однієї з моїх найулюбленіших письменниць - Агати Крісті.

Був період в моєму житті, коли я перечитала всі її книги, які змогла знайти в будинку і бібліотеці. Саме завдяки їй я почала любити хороші детективи.


Це був невеликий ліричний вступ, а тепер - цитати Агати Крісті:

Жінки не вміють чекати, пам'ятайте про це.
У житті кожен повинен робити свої власні помилки.
Жінки рідко помиляються у своїх судженнях один про одного.
Велика перевагу лікаря полягає в тому, що він не зобов'язаний додержуватися власних порад.
Зло, зроблене людиною, часто переживає її саму.
Висока репутація - найперша необхідність для шахрая!
Через цих блондинок у світі відбувається стільки зла!
Є приказка, що про мертвих треба говорити або добре, або нічого. По-моєму, це дурість. Правда завжди є правда. Якщо вже на те пішло, стримуватися треба, розмовляючи про живих. Їх можна образити - на відміну від мертвих.
Докопатися до істини ніколи не пізно.
Чоловіків небезпека підстерігає всюди, а жінок, головним чином, в коханні.
Якщо секрет знають більше, ніж двоє, це вже не секрет.
Ніколи не повертайтеся туди, де ви були щасливі. Поки ви не робите цього, все залишається живим у вашій пам'яті. Якщо ви опиняєтеся там знову, все руйнується.
Змінити людину - це нікому не під силу.
Розмови винайдені для того, щоб заважати людям думати.
Брехня відкриває того, хто вміє слухати, не менше, ніж правда. А іноді навіть більше!
Дивна все-таки річ - інтуїція, і відмахнутися від неї не можна, і пояснити неможливо.
Мені завжди було незрозуміло, чому найгірші з чоловіків викликають інтерес у кращих жінок.
Розбитий посуд приносить щастя, але тільки археологам.
Чоловік завжди надає особливого значення минулого своєї дружини.
Тільки в ті миті, коли ви бачите людей смішними, ви дійсно розумієте, як сильно ви їх любите!
Людина сама своїми руками повинен прокладати шлях у житті.
Сюжети своїх детективних романів я знаходжу за миттям посуду. Це таке дурне заняття, що мимоволі приходить думка про вбивство.
У дев'яноста дев'яти випадках жінки ведуть себе як дурепи, але на сотий виявляються хитрішими чоловіків.
Дівчину тягне саме до того чоловіка, про який йде погана слава. Їй відразу ж спадає на думку, що її любов виправить його.
Боюся, що від людської натури, за якої мені довелося спостерігати такий довгий час, доброго чекати не доводиться.
Я вийшла заміж за археолога тому, що чим старшим я стаю, тим більше він мене цінує.

Вам також можуть сподобатись:

0 коммент.:

Дописати коментар