Цитати про оптимізм

Всім привіт!

На вулиці вже справжня весна: яскраво світить сонечко і дарує нам своє тепло.

Чудова пора року, коли навіть найупертіші песимісти можуть легко перетворитися на оптимістів.

Тому сьогодні я підготувала для вас цитати про оптимізм.
Паростки сумнівів завжди заглушують бурхливий бур'ян оптимізму. Юрій Татаркін
Песимізм - це настрій, оптимізм - воля. Ален (Еміль-Огюст Шартьє)
Песиміст - це людина, яка живе з оптимісткою. Джордж Шоу
Мої знання песимістичні, але моя віра оптимістична. Альберт Швейцер
Лотерея - найбільш точний спосіб обліку кількості оптимістів. Сергій Обухов
Ти оптиміст, якщо і в 70 років купуєш штани на виріст. Євген Ханкін
Я - оптиміст. Не бачу особливої ​​користі бути чимось ще. Уїнстон Черчілль
Я не песиміст, я - просто оптиміст, який дуже тверезо дивиться на життя. Світлана Нергіна
Любити хороших людей, які мене оточують, уникати поганих, радіти добру, гідно зносити зло, вміти забувати-ось у чому мій оптимізм. Андре Моруа
Ще жоден песиміст не проникнув у таємниці зірок, не відкрив невідому землю і не відчинив перед людським духом нові небеса. Хелен Келлер
Оптимізм - це пристрасть стверджувати, що все добре, коли насправді все погано. Вольтер
Оптиміст вірить, що ми живемо в найкращому зі світів. Песиміст боїться, що так воно і є. Михайло Жванецький
Оптимізм - це брак інформації. Фаїна Раневська
Песиміст бачить труднощі при кожній можливості; оптиміст в кожній труднощі бачить можливості. Уїнстон Черчілль
Оптимізм - карикатура на надію. Жільбер Сесброн
Песимізм - це коли знання переважують віру, а оптимізм - це коли віра переважує знання. Бауржан Тойшібеков
Сам по собі оптимізм приходить рідко - частіше його приносять оптимісти. Михайло Мамчич
Оптимізм - це здатність в уламках одного проекту побачити паростки наступного. Сергій Нехаєв
Оптимізм - ось розкіш великих людей. Луї Арагон
До речі, оптимістом бути вигідно. Чому? Відповіді ви знайдете в статті "30 переваг оптимізму".

Вам також можуть сподобатись:

0 коммент.:

Дописати коментар