Цитати Джона Рокфеллера

Всім привіт!

Сьогодні я підготувала для вас добірку висловів і цитат Джона Рокфеллера - відомого мільйонера. Я вважаю, що людині, яка досягла такого успіху є, що порадити іншим.
Хто весь день працює, тому ніколи заробляти гроші.
Дружба, заснована на бізнесі, краще, ніж бізнес, заснований на дружбі.
Уміння поводитися з людьми - це товар, який можна купити точно так само, як ми купуємо цукор чи каву ... І я заплачу за таке вміння більше, ніж за що-небудь інше на світі.
Заробіть репутацію, і вона буде працювати на вас.
Жартувати і позичати гроші потрібно раптово.
Якщо ваша єдина мета полягає в тому, щоб стати багатим, ви ніколи не досягнете її.
Мені не потрібен думаючий народ, мені потрібен працюючий народ.
Спосіб робити гроші полягає в тому, щоб купувати, коли на вулицях ллється кров.
У мене було відчуття, ніби я був успішний і скрізь отримував прибуток, тому що Господь знав про те, що я збираюся розвернутися і віддати по повній.
Добре управління полягає в тому, щоб показувати середнім людям, як зробити роботу чудових людей.
Я завжди намагався перетворити кожну невдачу в можливість.
Я краще найняв би людину з ентузіазмом, ніж людину, яка все знає.
Я не думаю, що є будь-яке інша якість настільки істотна для будь-якого виду успіху, як наполегливість.
Я не знаю нічого більш жалюгідного, ніж людина, яка присвячує весь свій час тому, щоб робити гроші заради грошей.
Я ніколи не здогадувався, ким опинюся в цьому житті, але я завжди знав, що народжений для чогось БІЛЬШОГО ...
Я вважаю, що мій обов'язок - робити гроші, ще більше грошей, і використовувати зроблені гроші на благо своїх ближніх, як велить мені моя совість.
Я вважав би за краще  отримувати дохід від 1% зусиль ста людей, ніж від 100% своїх власних зусиль.
Не треба боятися великих витрат. Треба боятися маленьких доходів.

Вам також можуть сподобатись:

0 коммент.:

Дописати коментар